welcome to my blog...have fun guys...

welcome to my blog...have fun guys...

Thursday, March 15, 2012

xde tajuk

Bismillahirahmannirrahim..

aku xtahu larh...
i think aku dh btol2 over my feeling with him..aku dh xnk pkir pape pasl dier..aku xnk ade kene mngena lagi soal hati ngan dier...i really really really want to forget him.....really really want it...aku try bwat mcam2 tok fully lupakn dier....delete all memory tntng dier...aku buang no dier...aku unfriend dier..aku block dier...aku betol2 nk remove dier dari life aku...aku btol2 xnak ingat dier...........arrrghhhhh!!!! tp ape yg aku bwat skng..aku still lagi tgok gmbar dier ngan ...................n at last........ko hebat lelaki...ko mmpu bwat aku raser balek ape yg aku dh cuba tok hapuskan 2 tahun lalu..........knpe ko kejam.....

hati..pleaseeee...i'm begging u...just let over ur feeling towrds him.....dier xpndg ko lagi ko pham x....please...jgn kejar dier lagi...jgn amek taw pape pasl dier lagi...jgn tgok gmbar dier lagi..just let him go....biarkn dier bhgia dgan pilihn dier...pleaseee.... jgn seksa diri sndiri..

aku kuat..aku sgt kuat..life must go on wether with or without him...ingt his nothing ok...his nothng..aku akn jmper org yg lebih hebat dari dier..trust urself...okkkkk.....forget him..lalalalalala.......

"hidup ini perlukn perubhan...kejarlah impian,,kejarlah cita2...kelak cinta itu akn datng dgan sndirinyer....jodoh,pertemuan, ajal, maut itu semua urusan Allah S.W.T.....
bersrahlah pada yang Maha Esa...sesungguhnya Dia lebih Maha Mengetahui akan apa yang hambanyer x ketahui."..Wallahualam....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...