welcome to my blog...have fun guys...

welcome to my blog...have fun guys...

Wednesday, June 22, 2011

RAIHAN

ok..entry kali nie nk citer pasal satu kumpulan nasyid yg sgt aku minat dari kecik that is RAIHAN....give a big applause to them...clap..clap..clap...urm..knape aku suke RAIHAN....:
                  1. first thing yg aku suke pada RAIHAN adlah lagu dier...lagu2 dier sgt sedap...
                  2. penyanyi utama dier iaitu Ustadz Nazrey...
dan yg strusnyer xtaw...xpat pkir ar...huhuhu.....dari kcik aku tringin sgt nk jumper mereka..at last dpat gak...arinie Ustadz Nazrey dtg ke kampus aku iaitu di UITM SEGAMAT...seriously sgt truja...bliau merupakan seorg mualaf yang dh memeluk Islam xtaw dh bper lamer..hehhee....tp yg pntg skrang nie bliau bukan lagi ahli kumpulan RAIHAN...katernyer beliau kluar dri RAIHAN sbab dh tibe waktu untuknyer kluar..so that it..dier kluar..
Nazrey Johani as a main singer of RAIHAN...

RAIHAN tanpe Uatadz Nazrey...
agk sedih bler dngorkn...

RAIHAN tetap mnruskan nasyid mereka walaupown tnpe Ustadz Nazrey...

tp walubgaimnpown...Ustadz Nazrey ttap mnruskan nyanyian dlam ktegori nasyid wlaupown scra solo,
so hopefully korg beli taw album beliau..ori ea..xmo pirate2...

skarng nie beliau bukan sahaja bergelar sbgai penyanyi nasyid mlahan bergelar as a motivator ....mase dngor cramah beliau semalam traser sgt sronok...beliau mnyampaikn ceramah bertajuk "JANGAN HANTARKU KE NERAKA"..sgt best...smbil2 tu diselitkan dgn nyanyian...sgt syahdu mndngar suaranyer mngalunkan zikir2 dan selawat semalm...sebak hati ini....papepown aku doakn agar niat baik Ustadz Nazrey dlam menyampaikn crmah dan dakwah beliau kepda masyrakat berjaya....dan smoga ape yg dismpaikn akn dpat mnyedarkan diri aku nie serta mnusia akn cara hidup sbnar umat islam dan strusnyer dipraktikkan dlam khidupan sharian..amin...

2 comments:

  1. weeewwiittt ! caya lah ad !

    mereka nampak tua.. HAHA

    ReplyDelete
  2. ad ! follow la blog aku. hehe. yongsofea.blogspot.com :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...