welcome to my blog...have fun guys...

welcome to my blog...have fun guys...

Thursday, January 26, 2012

GIRL vs BOY

Salam.....
hari nie aku nk tulis ape yg suke..hohoho..

------------------aku xtaw larh kenape...walau kemana jek aku pegi mesti aku akan ade maslah ngan dak lelaki...raser marah,,benci,,menyampah dengan sikp diorg yg xpernah nk hormat perempuan..ya bukan sume lelaki cmtue..tp kebanyakan....and ats pngalamn...kebnyakan lelaki yg aku jumper adlh lelaki yg suke mempermainkan permpuan,,playboy dan suke ambik kesmptan............kwan2 aku slalu mengadu pakwe diorg cmtue dan cmnie...main kayu tiga,,,,xhormat diorg and yg paling terok aku ngan membe aku pernah trsermpak pakwe dier DATING ngan awek lain...then biler dier nmpak kitorg dgan slumberrr dier bla gitu dan senyum sinis kat kitorg pastu mesej membe aku cakp "KITA DAH XSERASI,,I BORING LARH NGAN U", then putskn membe aku cmtue jek...DIULANGI..PUTUSKAN CAMTUE JEK....what the fish!! ntah larh..biler org permpuan buat cmtue pandai plak nk berdndam law diiorg buat??
what the shame....!!!   ok...ape yg aku tulis nie cume nk luahkn ape yg aku raser mcm x munasbah dan aku xpuashati dgn keadaan yag cmtue...xde mksud len...okkk!!!!

PEACE!!!
=)
WASALAM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...