welcome to my blog...have fun guys...

welcome to my blog...have fun guys...

Friday, February 10, 2012

Ku cintai namun xmungkin kumiliki...

Bila hati mula bergetar dan berdebar..
jiwa mulai resah....
akal mula mencari jalan...
gerak hati mula memaksa untuk meluahkan....
bibir bersedia untuk mendendangkan kata....
dan mata bertemu di pertengahan....

adakah ini cinta???
Ya,,,inilah yang dikatakn cinta pndg pertama...
melihat dia untuk sekilas pndang telah membuatkn aku menjadi tugu disitu...
menatap wjahnya membuatkn hati ini pntas berdegup...
adakah ini cinta???
dan jawapnya ialah Ya..

Fahamilah kasih,,
cinta ini dtg tnpa diduga dan juga bukan dipaksa...
ianya sperti dedaunan kering yang bertrbngan lants berpaut pda hati ini...
Pautan itu sgt erat sehgga aku xmampu mngawalnyer...
Maafkan aku krana membiarkan hati ini trlanjur mnyayngimu...
aku tahu ia xsptotnyer brlaku...
mmbiarkn hati ini terus dan trus hanyut dlam byangan cinta yang aku tahu mustahil untuk aku miliki....
namun..ku hnya manusia yang gagal membina benteng untuk mghalang cinta ini untuk tumbuh sbur di hatiku...

Kasih...
maafkanku...
aku xmampu melupuskan cinta suci ini bgitu shja...
biarlah ia bersemadi dalam diam di hati ini....
smoga kau akn temui cinta sejati yang kau cari...
selamat tggal kasih...
selamat tggal sayang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...